انتشار نسخه 2 رای شارژ

0 دیدگاه
رای شارژ یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای اندروید توسعه داده شده توسط ما بود که مدتها بود آپدیت نشده بود، به خاطر نیازی که حس می‌شد ما نسخه جدید (نسخه 2) آنرا از نو بازنویسی کردیم، هم اکنون نسخه جدید از مارکت‌های معتبر و همچنین سایت رایاکدر قابل دریافت است، برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن رای شارژ و دریافت آن می‌توانید این صفحه را مشاهده کنید.

بسته جدید اپلیکیشن ایرانسل یار

1 دیدگاه
بسته جدید اپلیکیشن ایرانسل یار به جهت خدمات دهی بهتر و در بستری یکنواخت و هماهنگ اپلیکیشن ایرانسل یار در قالب بسته جدیدی ارایه شد که با شماره نسخه 4.1 قابل شناسایی است و به کاربران توصیه می‌شود بسته جدید ایرانسل یار را دریافت کنند و پس از نصب بسته جدید، بسته قدیمی را که نسخه 4 به قبل است را حذف کنند، لازم به ذکر است که در تصویر آیکن بسته جدید عدد 4.1 نوشته شده و از این طریق از بسته قدیمی قابل تشخیص است. (لینک بسته جدید)

نسخه 3 اپلیکیشن بسته اینترنت ایرانسل

2 دیدگاه
نسخه 3 اپلیکیشن بسته اینترنت ایرانسل پیش از این برنامه اندروید بسته تری جی ایرانسل در سایت منتشر شده بود و به کاربران خود امکان خرید چند بسته محدود را می‌داد و امکانات اولیه‌ای داشت.
پس از حدود 2 سال از انتشار برنامه این نیاز حس شد که برنامه نیاز به تغییرات بنیادی و بهینه سازی دارد. بنابراین نسخه جدیدی از برنامه با نام جدید بسته اینترنت ایرانسل ساخته شد، لازم به ذکر است که برنامه به صورت کامل از نو طراحی شده و امکانات کاملی به آن افزوده شده است، این نسخه از برنامه با شماره 3 و جایگزین برنامه بسته تری جی ایرانسل معرفی میشود.
از طریق این لینک می‌توانید برنامه را مشاهده و نسبت به دریافت آن اقدام کنید و یا  پیشنهادات خود را  در بخش نظرات برنامه با ما در میان بگذارید.

نسخه 2 ایما منتشر شد

2 دیدگاه
پس از 1 ماه تلاش مداوم نسخه 2 ایما آماده و منتشر شد. در ساخت نسخه جدید بسیاری از بخشهای اپلیکیشن بازنویسی مجدد شد و تغییرات ساختاری زیادی انجام گرفت تا تجربه بهتری برای کاربران فراهم شود. در کنار تغییرات داده شده چند بخش و امکان جدید به برنامه اضافه شد که در نوع خود بسیار مفید هستند.
همچنین چند بخش کم کاربرد و زاید که جای آنها در اپلیکیشن ایما نبود از برنامه حذف شدند تا امکانات به صورت یکپارچه‌تر در کنار یکدیگر قرار گیرند. امیدواریم از نسخه جدید نهایت استفاده را ببرید و برایتان مفید باشد.

نسخه 1.2 ایما منتشر شد.

3 دیدگاه
امروز نسخه 1.2 اپلیکیشن ایما بر روی 3 مارکت گوگل پلی و کافه بازار و مایکت منتشر شد و هم اکنون قابل دریافت است.
در این نسخه برخی از ایراداتی که مشاهده شده بود رفع گردید و چند امکان جدید به شرح زیر به برنامه افزوده شد:

1- افزودن امکان پرداخت کلیه قبوض خدماتی.
2- افزودن بخش اخبار اپلیکیشن.
3- افزوده شدن بخش تماس سریع.
4- ویرایش بسته های اینترنتی.

همچنین در آپدیت بعدی تغییرات مفید دیگری در برنامه داده میشود و امکانات جدید به برنامه اضافه خواهد شد.

توقف پشتیبانی و به روز رسانی تاپ شارژ

0 دیدگاه
حدودا 2 سال پیش نرم افزاری تحت عنوان تاپ شارژ برای سیستم عامل اندروید ساخته و منتشر کرده بودم. با وجود اینکه این برنامه به اندازه کافی کارا و مفید بود اما با توجه به اینکه نام آن مناسب نبود و تحت این نام، امکان توسعه اپلیکیشن وجود نداشت تصمیم گرفتم به کار بر روی آن پایان دهم.

هم اکنون این برنامه از مارکت بازار حذف شده است و توصیه میکنم شما هم آنرا حذف کنید و به جای آن از اپلیکیشن تازه نفس و جدید ایما استفاده کنید. اپلیکیشن ایما بسیاری از نیازهای شما را پاسخگو است و پشتیبانی دایمی خواهد شد و به روز رسانی و توسعه آن تا زمانی که اندروید وجود دارد ادامه خواهد داشت.